Mycket i dag

Hej nu gör jag dehär 9nlägget för 2 gången då det förra försvann men aja jag e ju lite sjuk men ska ändå till stallet i dag då läkaren sa att jag frår göra vad jag vill bara jag orkar men aa nån tjej kommer vell och hjälper till istället för Elsa. men jag går på tabletter iaf äter 9 st per dag fast jag kan typ svälja alla samtidigt e ganska PRO på det aja ni ser ju nu också  heddern om ni inte sett den tidigare vist e den fin :) men aja jag måste bara berätta en sak som hände i fredas då va alla skit onyttiga för det va pankakor ( BLÄ)  men det gillar ju inte jag så när alla i hela matsalen sitter med sina pankakor sitter jag med min talrik med bara grönsaker haha va lite kul ( se bilden nedan ) men nu ska jag vell börja göra mig i ordning för stallet :) ha det bra HERRÅ

PUSS

  tar 3 tabletter åt gången så det e bara att mumsa i sig XD



 kolla min nyttiga talrik mot alla andra barnen i skolan OMG XD ha det bra <3  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0