Sjuk xd

♥hej aa jag e ju sjuk och såå så jag sover typ hela dagarna :( så jag hinner inte blogga så mycket men aa ont i halsen och 39ºC grader så ja e välkdigt hängig och fick precis reda på att jag inte kommer få rida på onsdag eller fredag :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( efter som att man måste i 2 dagar inte ha feber och sen så får man gå i skolan :( :( det här kanske låter helt MUPPIGT men jag vill till skolan aa fast såklart inte i dag e ju söndag men i morgon vill jag dit asså MUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP jag vill vara glad och hoppa och kunna äta normalt och inte behöva ta en mm bit i taget aaaaaa det e inte kul att va sjuk apsålut inte kul och nu e jag snurrig igen :(  det typ börjar snurra i huvet men sen så försvinner det om man tar det lungt och dricker vatten sen så aa det e tråkigt att vara sjuk det e helt MUPPPPPP tråkigt att bara ligga i sängen och typ må illa :( sen så aa och om du undrar vf jag skriver MUPP hela tiden så e det för att på riktigt så sejer jag MUPP hela tiden aa det e jag :) menn aja ska sova nu så att man blir frisk nån gång !!!

PUSS ♥


  Min lilla Lucill ♥ juste har jag sagt att hon e frisk aja hon e det iaf ♥ en bra nyhet iaf eller tja jag viste redan det men ändå och juste hon har ju också börjat gå i min grupp då kanske jag kommer få rida henne nån gång JIPPIE ♥ :) :) :) :) :) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0