Vito och Hero !

HEJJ ja i dag så red jag ju har saknat det såå red ju inte i fredas då jag va i kalskrona aja :)  Jag fick först Vito och jag kände bara hur jag verkligen inte orkar med honom ´men blir förstås tvingad (eller typ inte men aa) jag red honom iaf och det känndes ganska bra :) sen så red jag Hero JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEE det var jätte kul han går så fint med mig och aa Elsa fick Anabel inte så nöjd blev hon ( oj skit bra svenska jaja du fattar :P ) men efteråt så sa hon att det var helt ok vilket vara skönt att höra ! i morron kommer proLina och fixar hedder ska bli NAJS ! men aa e ganska trött så ska nog sova snart ha de bra PUSS

 de e vito <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0