Magic vad ska jag seja?

hej asså jag vill bara seja det att jag e trött jag har sökt på magic och kollar på flera sidor och nu äntligen hittade jag honom men jag vet int om han e kvar där för han e till salu ooo aa jag bara saknar honom jätte mycket önskar bara att jag skulle kunna få krama honom en sista gång om jagköpte honom så skulle jag aldrig sälja honom han skulle få det bra och få vila mycket och jag skulle rida på honom nästan hela tiden eller tja så ofta han behöver och aaa jag skulle ge allt för honom men jag e bara ledsen för det kommmer aldrig hända :( jag saknar och saknar honom och nu känns det som om jag bara vill va ed honom få käna hans varma mjuka mule mot min kind och seja jaaa jag e här nu nu ska allt bli bra men det kommer aldrig hända jag skriver detta för att folk ska förstå förstå det att jag verkligen älskar Magic på riktigt och jag saknar honom vissa kanske tycker jag e knäpp och slösar mitt liv på Magic men NEJ det gör jag inte jag bara älskar honom för mycket och kommer aldrig glömma honom aja vad ska jag seja det blir inte bättre om jag gråter det blir inte bättre om jag dör det blir inte bättre om jag sejer jag mår bra för det kommer aldrig bli bättre nu kanske du tänker det är något som hon säkert sejer hela tiden men nej jag sejer det till Magic för jag älskar honom och kommer göra allt för att få träffa honom och nu tänker jag ... aa vad e det jag tänker joo jag tänker kämpa för att få honom jag tänker göra allt och om det e folk som kommer spotta på mig på vägen kommer jag inte bry mig för jag e tilräckligt stark för det tack ... tack för att du läste in i hjärtat på mig tack...


  / nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0