OJ nu har du mycket att läsa ;P

Hej


 snart nu kommer min mamma , så jag har packat klart och jag måste bara seja en sak och det är att jag kanske inte kommmer kunna blogga så mycket på ett tag , för min data hos mammma är trasig så den är inlämnad , så jag har ingen data men jag kanske kan blogga på mammas data tror det iaf, men när skolan börjar så bloggar jag på cafeet i skolan kanske 1 eller 2 inlägg om dan , men ska försöka så mycket som möjligt.  :) men annars så bloggar jag från mobilen men då så kommer jag typ skriva inlägget på RUBRIKEN  för den är lite knäpp ;O men det får vi leva med fast för hoppnings vis så hinner min data bli klar så snart som möjligt ;) aja tror deta blir det sista inläggert i dag  fast det kanske blir mer aja , försöker så gott det går :) men på torsdag är det Cleart round och på fredag stallvärdinne ridning så jag e nöjd :) och juste jag rider 3 gånger i veckan nu :) skit bra ;) så jag jobbar på tisdagar och rider 2 g på onsdagar och på fredag får jag min "lön" från tisdagen så då rider jag också , och iblansd på söndagar e det clear round ett undan tag denna vecka :)


Oj blev ett ganska longt inlägg i dag jaja ha det bra PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0