BUHU JAG E LEDSEN :'(

Asså jag dampar hur F*N kan man låta Sean banan förlora ?????????? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag får damp ! seriöst ! men men jag såg ju Warhorses med Mosen :) den va bra och sen så träffade jag min mäntor i kista också ja ba du fick fel på bilden i fredags och moa ba man kan seja hej också jag ba aha ok HEJ hahaha vi hadde skit kul hela dan jag och Mosen ! ska bli ganska skönt att börja skolan på tisdag :) e nåt konstigt på måndag så det e inte skola JIPPIE !!!!!!!! men aa fast jag måste plugga hela dan i morgon och måndag BUHU nu vet jag vf man inte ska skjuta up saken men man måste ju leva livet också man kan inte sitta och plugga hela dagarna det går bara inte men jag ska typ ta och begära omröstning  melodifestivalen frör det här e inte ok det här är helt helt helt FEL blä och fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy jaja nu så måste jag protesera BYE


PUSS





WE MISS U SEAN BANAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0