Horsez Ranch Rescue

Hej alla glada pigga fina och pulliga mäniskor jag e sååååååå ledsen för att jag inte har bloggat så mycket i dag som i går men jag har blivit helt kär i ett spel jag fick i går för mamam och Peter letade efter det och hitta det på nätet men jag fick det i går och aa det e bara för grymt och ni  såå sjukt bra för att ni läser min blogg <3 tack <3 men aa sorry för att jag inte bloggat så mycket i dag lovar att det blir skärpning i morron :3 LOVAR :3 men nu som vanligt skypar jag med LINA :P Men aa och juste jag måste ju seja vem jag fick i går jo jag fick Meg och jag ba ushh för hon brukar vara jätte seg men i går så var alla hästar helt vilda dom skenade och hoppade så aa men som tur ramlade ingen av :) men aa det va vell det bloggar mer sen :)


 
Här e en bild på spelet jag fick skit kul men helt beroende framkallande XD

  Här e Meg :)


ps svar på kommentarer kommer snart ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0