Hur kan man byta Meg mot Anabel?????????????

Hej jag har tyvär inte bloggat så mycket så då jag har mycket att göra i stallet men i dag så fick jag på min första lektion Kosa hon va bra men var väldigt pigg ch vi hadde markarbete så det förklarar en del ^^ men iaf så aa men på min andra lektion fick jag först Meg Ryan men jag orkade seriöst inte och Elsa ville rida en häst så v bytte och då fiick jag Anabel XD asså jag fatar inte hur jag kunde vela byta helt MUPPIGT  men aa hon va bra och jag värkligen ville få henne på tygeln och det märkte Silvana (min  ridlärare) så efter när hon pratar om hur det gått och sånt så sa hon att Anabel e svår att få på tyeln då hon ofast rids av små barnen men det va min dag   HOPE U LIKE IT ;)


PUSS


  Här e Anabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0