Man blir trött av att slappa :3

Hej bloggen jag e jätt ledsen för att jag inte skrev i går men jag pluggade ju och när man gör det lönar det siig men jag skrev faktiskt ett inlägg i går men jag råkaa nog glömma sända det men men :/ och jag bloggade inte på dagen heller för på lunchrasten var jag först ca 10 min på cafeet sen så behövde jag gå till sjuksyster som skulle kolla på allas ryggar och hur lång man va M.M men aa  sen så har jag ju vart i stallet det va ganska ok var faktiskt ganska lungt när jag tänker äfter jag sa iaf rida i morron :) Yey men hoppas jag ¨får nån bra hadde Meg ryan förra gången :O jag börjar faktiskt gilla henne men först så tyckte jag om henne sen så gillade jag henne inte alls tyckte hon va seg och allt men nu så börjar jag gilla henne <3 e lite så när man e tonåring :D känndes bra att säga så :3 men aa det va min dag i text tog tyvär inga bilden men jag kan seja det att jag e väldigt trött så jag ska typ gå och såva nu XD litem man kännde sig ingen men aja hörs :3

PUSS


kom precis på att jag tog några fotton i morse så här kommer dom B) :P


 
vet att den inte e så snygg men det e för att den e tagen från en bild av en bild för min kamera dampar men det e jag iaf :Pjaja PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0