i dag ska jag ... och i morgon ska jag ...

I dag så ska jag ta och städa hos Loppan  sen så ska jag ta det lungt fira Peter som fyller år lite sånt men i morron så blir det mer att göra ska vara Moas funkis på märkeshoppningen :D så ska vara i stallet 9 fast jag kommer vara där vid 8.30 för då kan mamma köra mig men det e ganska bra för då kan jag borsta på
Zick-zack som Mosen gosen ska ha :D aa sen så ska jag vara i stallet i ca 8 timmar efter som jag rider sen vid 17.00-18.00 aa blir en lång dag i stallet aja vi hörs

PUSS  :love:

oj glömde nästan vi har ju markarbete i morgon på stallvärdinne ridningen och Antonia sa att jag har stor chans på Lucill hoppas jag får henne !!!!!!!!!!!!!!!!!!! fast man vet ju aldrig hon hadde ju gjort illa benet så det e kanske bäst om hon tar det llite lungt aja :D och nu var jag nära på att glömma en sak till Moa ska också rida på stallvärdinne ridningen :D JIPPPPPPI  


PUSS

 Bossen i hagen :thumbup: LUCILL  :love:



 Moas lille hopphäst :) :thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0