Ny video

Hej  :P

 snart så kommer Elsa och hennes mamma hitt för dom ska hämta några ljus eller nåt sånt men Elsa ska stanna en stund så vi kan prata och hitta på nåt men aa mer häder nog inte i dag förutom att man vaknar av att det är skit varmt och tänker nu är våren äntligen här och så tittar man ut för att få se allt gräs som gömmer sig .....
:O men visst det e fan snö överallt fy fan modernatur det här jore du fan inte bra alls inte alls :mad: men jag saknar Lucill tänkte åka till stallet i dag men orka lixom inte + att det e nog skit kallt i stallet så jag stannar hemma jag :P aja bloggar mer sen


PUSS



ps: du har vell inte missat min nya video med Carro och Bruno ? om du har missat den så är det bara att kolla på den ovan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0