Onsdag 11/4

Hej det blev väldigt sent i går så hann inte blogga men aja gör det nu


Det var sista dagen hos Carro och det var ju såklart sårgligt men vi bestämde os för att rid lite på morgonen iaf eller efter frukosten, aja Palonia var ganska ren så det tog inte så lång tid att bli klar men när vi skulle ut och rida så var ridbanan VÄLDIGT smutsig så jag bestämde mig för att rida där det var torrast på volten så jag skulle få Palonia på tygeln i hela skritten och lite i traven och det lyckades jag med :P :) :D


Sen så aa var det dax att åka hem och aa åkte hem och  äta lite sen iväg till stallet och ha markarbete.

då fick jag Verona :thumbup: :D hon va bra men eftersom jag ridit Palonia så mycket så var det svårt att hitta takten

aja så såg min dag ut :)

PUSS  :love:

  Gammal bild på Verona aja BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0