Onsdag

Hej alla mäniskor och ni andra!


 jag va så sjuuuuukt trött när jag kom hem från stallet i går så aa jag orka inte blogga srry ! men jag red iaf Billy och aa hadde inte ridit han på år så det va kul och han skötte sig bra men när vi skulle galoppera ville han inte vara själv och galoppera så han va lite olydig då men när han fick sälskap gick det bra ! :) sen efteråt red jag Ryntha och jag var väll hyfsat nöjd när jag fick henne men jag bestämde mig att göra mitt bästa och inte skylla på henne om det skulle gå fel. Men det behövde jag verkligen inte. Hon va få sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt bra så aa jag e väldigt nöjd hon gick på tygeln för det mästa och när vi skulle galoppeera trodde jag hon skulle va jätte stark men det va hon inte och när vi skulle korta galoppen så var hon väldigt lydig och fin :D


amen det e vel de som hänt och jag vill inte uttråka er mer så tjarråå



 Billy



  Ryntha




PUSS :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0