tisdag, onsdag & torsdag

Hej asså srry för dålig upkopling men det blev s¨å nu när jag red för jag kom hem extra sent båda gångerna :3


i  tisdags så var det bara att jobba på inte så mycket mer aja :P


 i onsdags så hadde jag Billy på uteritt och då så var Silvana bortrest så vi hadde Lina en ridlärara jag haft förut och hon är JÄTTE duktig ( hon brukar rida Lucill och tävlade henne i lördas) :love: :)  gick det sjukt bra han tog det lungt men blev inte lat så det gick skit bra sen så efter uteritten så galopperade vi på utebanan och vålten skulle vara så liten som möjligt så aa jag bara sänkla på Billy och han tyckte det var skit kul och var väldigt framåt :love: :D sen så hadde vi teori med Antonia aa så har det sett ut på min onsdag :P


i torsdag( idag) så har det hänt en stor grej det börja på gjumpan då skulle vi stå på händer och Moa kom up fint men sen så tappade hon balansen och aa blev yr och hade ont i huvudet jag var med henne hela tidenoch fick springa till henne mellan varenda lilla lektion :love: finns här för dig Mosen :love: om ni vill läsa mer om det så http://www.mosenswagger.devote.se/ aa det har hänt i dag typ gjort i ordning min fin fina cyckel pumpad den och sånt och aa så jag tar och Cycklar till skolan sen hem till elsa en till stallet sen så e det bara att cyckla hem ;9 aa så blir det men aa det har hänt jag LOVAR på hedersord att jag kommer blogga i morgon kanske vid lunch eller vid Middas tid eller kväll vi får se aja vi hörs

PUSS


 Det finaste som jag har :love:

Kommentarer
Postat av: Mosen

Aw<3 Tack för att DU finns<3 Finns alltid för dig också dig Neispeis<3

2012-04-19 @ 22:41:09
URL: http://www.MosenSwagger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0