Lucill blev det :D

Hej igelkottar ;)

idag var jag funkis åt Moa var skit coolt eftersom när man är det så måste man hjälpa till och då fick jag bli banpersonal och den e ju så kul men samtidigt läskigt att se alla hästarna hoppa högt och väldigt nära en aja efter det så tvätta jag och Moa hela Lucills box skit jobbigt och herre gud vad smutsigt det var aja Lucill blev nog nöjd sen så smörde vi hennes utrustning och sen så borsta vi lite gran på henne sen kom istan up och då skulle jag ha Lucill :D och Moa skulle ha Corinn och aa Lucill skötte sig bra och Antonia sa att jag kommer få rida henne tills nån annan vill ha henne och ingen i min grupp vill det så det är ju bra :)aja vi hörs i morgon då ska jag ta det lungt och kanske ska jag till stallet jag vet inte riktigt än aja 


PUSS  :)

  Världens sötaste tjej är i hagen :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0