Mycket i dag asså ...

Hej alla aa kollar på Elsas värld just nu e ganska kul men nu e det paus men i dag hände mycket vi i klassen fick kakorna så vi har 12 burkar kakor var med 4 olika sorter asså 3 av varje sort :) mamma har typ redan hjälpt mig sälja alla utom 2 men det går nog .Sen så när jag kom hem så kom jag på att min mamma har kakorn och hn va i skolan såå jag ba jippi jag e utelåst :) nää men och sen så ringde jag lina då vi prata hela vägen hem men då visade sig att han också hadde låst ut sig haha ! :D men sen när mamma kom hem så skulle vi lämna lite kakor till folk som va sjuka i klassen jaja :) nu så ska jag komma klart sen så ska jag kolla på Top Model Sverige också så jävla bra aja BYE <33


 gillar den här bilden asså aja PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0