Bra humör Linnea bloggar

Hej bloggen ska jag berätta om något otroligt ?

Jo jag har hittat dom som nu äger Magic , men han är till salu men iaf så har jag och en tjej som typ äger Magic eller nåt sånt vi mailade och nu har jag fått några bilder på honom och jag ska fråga om jag får hälsa på nån gång vore ju fantastiskt om jag skulle kunna få träffa Magic min lilla BEBIS <3 men jag får inte hoppas för mycket för ifall det inte går men aja nu ska jag göra ENG läxa ska typ skriva om något otroligt som har hänt mig jag kommer ta att jag har hittat var Magic är någon stans de är vell något otroligt :) och detta kommer nog bli en bra dag jag e på bra humör iaf ha en bra dag alla läsare så hörs vi sen :) PUSS & KRAM ! <3 :)



och juste jag tänkte att jag skulle ta ett citat ibland när jag blogar då ser det ut så här typ

Citat : Efter rägn kommer sol :)

Bra va ? aja tänkte göa så ibland ha det bra ! <3 :) !


  Liten gullig bild på BEBISEN <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0