Hästar jag ridit när jag inte varit här !

V. 51 Fredag Vito Skötarridning : Han va bra och gick på tygeln hela lektionen !

V.1 Torsdag Kosa Clear round: jag fick rosett och hadde full galop hela banan !

V.1 Fredag Milou Stallvärdinne ridning : han va bra men e  en ungponny och väldigt ostadig!

v.2 Onsdag Tisse Med skolan : Kommer inte ihåg !

v.2 Onsdag Ite : Vanligt ridpass: Kommer inte ihåg!

v.2 Fredag Roze : stallvärdinne ridning : Hon va duktig och e en av ridskolans bästa dressyr hästar !!!!!

v.3 Onsdag Vito : Med skolan : Hadde markarbete och hanns tiderman var borta han va tung och stark i halsen !!

v.3 Onsdag Meg Ryan : Vanlig lektion : hon va lite seg men annars lugn och fin !

SÅ DET VAR ALLT MEN JAG SKA JU RIDA I MORRRON OCKSÅ  MEN BLOGGAR MER I MORRON PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0