HEJ :P

heej kom just hem från skolan aja ska ju jobba med Elsa i stallet i morron så ska ta det lungt i dag men det e alltid lite jobbit att åka till stallet för när Elsa kanske pussar på Lykka så typ går ju jag till Lucill men vill till Magic jag älskar ju båda med jag älskar Magic mycket mer BEBISEN då ... aa skulle bara vella krama honom just nu
<3men livet är så sjukt orätvist aja ska ta och göra något annat nu :P men iaf bloggar mer innan jag typ ska sova eller i morron vi får se <3 ha det bra PUSS

men om du har lust glöm inte att kolla på mina videos på Youtobe har inte gjort något nytt men ändå


http://www.youtube.com/watch?v=4Ul43-YCr68
det e min fauvorit men kolla gärna på min kanal för där finns det flev videos på Magic och jag ska nog göra några fler videos med Magic <3 PUSS på dig ! :)

  BEBISEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0