XD

hej aa inte gjort mycket i da men Marko och Nicol kom hit i morrn ska jag till Mamma :) sakna Loppan hoppas hon har det bra fast hon är nog väldigt uttråkad för frida och Mamma har nog inte tagit ut henne på lenge tror iaf inte det så hon ska få vara i hennes boll länge i morron ;) åå på torsdag är det Clear round och hästarna har ju fått jul lov och jag tror ingen har borstat dom så nogrant så får komma mer än 1 timme tidigare :O och på fredag ska jag rida stallvärdinne ridning så det blr kul :) försa gången jag rider i år är på en clear round lite kul :) och jag e ju hos pappa nu och på hanns data finns de bilder på mig när jag va liten kolla :)




  haa haa XD ha det bra <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0