Fy jag vill inte

Hej bloggen jag har precis vaknat :3 och ska vell typ plugga hela dan i dag och i morron och aa de är vell det jag kommer göra eller tja kan vell ta och kolla lite på film och kanske in på FB och typ skriva ett långt inlägg på bloggen. HAHA asså jag orkar seriöst inte plugge det e så muppigt + att jag kan det mästa typ... men aa jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt jag jobbar ju på tisdag som vanligt sen så rider jag på onsdag och fredag och juste på fredag e det nån rolig dag jag inte minns vad det heter men då ska jag och Moa och några andra ha bad och bowling :D ska bli ganska nice men men men men men jag kan seriöst inte visa mig i bikini jag känner mig så ful och tjock och helt BLÄÄÄÄ och då så hjälper det inte att alla andra kommer se hur snygga ut som helst och så kommer jag där bara USHHH FYY OCH BLÄÄ nu ska jag typ ta och plgga not men jag evt jag ska fan ta och träna i dag så man får lite bättre krop NOT xd


PUSS


 MUPPEN IN THE HOUSE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0