Skriver mer sen ;)

Hej ! nu så har jag ätit frulle och vaknat :3 men jag sov till 9 va ganska trött men idag så kommer Lina hit vid 12 kanske där nägon stans :) v ska nog flumma mest :3 men jag kommer så klart att blogga ganska mycket i dag men sen så ska jag ju också rida i dag tror och hoppas det blir Milou han e så sjukt lik Magic när man rider för ha bussa sen så när han väl har fått av ryttaren ser han så oskyldig ut :D han e så söt att man inte kan bli arg på honom hihi ;) buss ungen :) nu lyssnar jag på Loreen då jag lyssnat för mycket på Sean Banan hehe så jag kan inte lyssna mer :3  Ooops :) men jag tror jag överlever inte jag vill lyssna på han han e ju så skön men då blir det vell att man får lyssna på Youtube :/ men jag ska typ ta och göra något kul ingen aning om vad men något blir det vell :)

PUSS


 
Kolla vilken Pulle bid på mig när jag va liten haha ser helt konstigt ut men jag har ju alltid älskat hästars mulle så ganska självklart :) ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0