Mamma

I dag så ska jag och familjen och vissa andra fira mamma :D GRATTIS MIN MAMMA :love:
Med en stor fest ;) Men just nu så är alla vid lokalen och fixar allt tills ikväll :) men jag slapp som tur var jag ska ha min nya hollister kläning på mig och ao ska bli kul att ha den tycker värkligen om den :D detta hoppas jag blir en bra dag det känns så iaf inte så mycket pollen som tur är ;) Längtar mest tills den 17 då Lina och Lucill ska tävla :D Fatta hur taggad jag är ska bli sååå kul :) Men just nu så slappar jag med Loppan hon e så mysig och kelig faktiskt :love: min lille plutt ;) saknar Lucill För alltid när jag är med henne släpps alla mina problem plus att jag tror hon förstår i bland att jag är ledsen för en gång så sa jag hej till henne och hon kom fram men tyckte inte jag var så intressant, men då började jag prata med henne och jag sa vad jag var ledsen/arg på då la hon hennes mule i min famn så att min mun kom under hennes stjarna då pussa jag henne såklart men hon förstod lixom att jag var ledsen :) hon är värkligen den bästa hästen jag någon sin träffat :love: och nu vill jag inte tråka ut er mer så herrå

PUSS

 Typ såhär gjorde hon :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0