Hej

hej och välkommen till min nya blogg har haft många innan men aja jag e född 1999 kallas Nea och jag tog hand om en häst som heter Magic men han såldes så jag tar hand om lite andra hästar magic betydet mycket för mig men jag har inte träffat honnom på lenge så det e lie sorjligt :( aja nu e det nya tag som gäller jag rider 2 gånger i veckan men v.50 så börjar jag rida 3 gåger  i den här bloggen kommer jag skriva om hästar & vänner M.M och aa det e vell jag och på min hedder e det jag och Magic <3 jag skriver oftast när jag kommit hem fårn skolan och på heljer skriver jag oftast 3-5 om jag inte ska göra något och kolla gärna på mina videos http://www.youtube.com/user/LinneaMagic?feature=mheei  aja bye <3 puss o kram <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0