I morgon blir det

Hej alla nu så har jag pratat lite med Moa i 35 minuter faktiskt undrar bara hur min räknig kommer se ut :S aja vi hadde det trevligt trevligt :) men aa ska till stallet halv 9 i morgon så det blir bra om man går och lägger sig i tid :rolleyes: och jag prata presis med Mosen och hon berätta att hon ska hoppa 60 på Zick-zack så hon är lite nervös såklart ;) men efter det så ska hon och jag borsta ordenkligt på Lucill eller det ska jag göra iaf vet inte om hon vill göra det eller borsta på nån annan vi får se :bigeyes: tycker det e ganska roligt med massa gubbar när man skriver så det kommer det mer av :thumbup: aja efter det tänkte jag börja borsta eller smörja den hästens utrustning jag har e beroende av klockan då :P men aja ni fattar nog ;) så sen kanske äta nåt och sen i e det vell up i sadeln och ta en liten sveng över bommarna efter som vi har markarbete bara jag inte glömmer att ta hopp sadeln får ta och skriva det på handen :S aja det e vell nåt sånt dagen blir för mig i morgon aja ha det bra

PUSS



Zick-zack i morgon för moa lägger up en video på hur det såg ut för henne om jag får för Mosen :)

 

hoppas jag får Lucill i morgon skulle vara så kul att rida henne i markarbete :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0