Loreen VS Sean banan VS Ulrik Munther

HEJ alla som tycker att min blogge bra ni andra dra åt en annan blogg i stället då hehe jag tycker jag fick till den asså :D aja har jobat i stallet och aa det va vell ok Elsa va ju sjuk som sagt och då fick jag hjälp av en annan tjej YEY! :) men aa jag pussade hej då till Lucill sen och nu e jag hemma ska ju åka dit i morgon också :D men då ska jag rida :D men Elsa e inte där :( aa men jag ska vell ta och som vanligt skypa med Lina och Agnes eller tja jag bloggar ju redan med lina så det e ju bara 50% kvar haha jja ha det bra


HERRÅ

PUSS



Min syrra tycker att Loreen ska vinna melodifestivalen men jag tycker Sean banan e helt klart bäst ;)









HEHE SÅ JÄKLA BRA :D

och Lina tycker att Ulrik ska vinna det tycker iförsej jag också lite han eller Sean banan :D jaja ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0