Tisdag / Onsdag

TISDAG : Gick grymt bra i stallet och aoo mer kan men vell typ inte säga :P


ONSDAG : Jag hoppade Milou inte bästa lektionen på honom riktigt han började bocka och sånt och fick inte till det med galoppsprången men aja jag och Elsa lekte fotografer då först tog Elsa en MASSA bilder på mig och Lucill sen så fick jag ta på Elsa och Tristan och vi hade sån tur eftersom Tristan låg ner och ao tog några fotton på det och sen så märker jag att han ligger på samma ställe som Magic gjorde ( Tristan har Magics gammla box :( ) men det va lite tråkigt aja så e det men j gick vidare sen så på min andra lektion fick jag Meg och Elsa Mike och vi bytte och Mike va ju bara helt underbar :)  fick fina öppnor och aoo jaja tjooooo!

PUSS

  Puss på dig min ängel tänker på dig :'(
  Mike som jag red

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0