Magic Blue Vergilius

Hej bloggen jag hoppas ni tar åt er för det jag skriver är från hjärtat



Jag har redan misst dig jag har redan svikit dig känns det som men nu känns det som om du ger igen vilket du redan har gjort fast denna gång 100 gånger värre nu är du magic till salu igen! Mitt hjärta gråter som det redan gjort så många gånger nu är du borta nu är du försvunnen nu är hela min värld up och ner



jo Magic är tilll salu igen och den som köper honom kanske inte kommer ta hand om honom eller jag vet inte men jag är väldigt ledsen nu kommer det vara 10000 gånger jobbigare än det redan har varit mitt hjärta gråter som det redan gjort 1000000 gånger snälla Magic kom tillbacka snälla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



  snälla Magic kom kom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0