STALLET :)

Hej i dag va jag i skolan de var bara en sak jag vill ta där i från och det var att när jag skulle ta maten i dag så fick jag något som såg helt stört ut för jag  äter inte skolanskött de känns inte bra men men jag fick nån helt mupp mat aja så när jag kom hem va jag skkit hungri  hehe :) aja jag glömde seja det att jag blev äntligen stallvärdinna i går så nu jobbar jag på tisdagar i stallet asså sen på onsdagar så rider jag sen på fredagar så rider jag som lön för att jag jobbar i stallet de börjar nästa vecka och jag e skötare på Lucill nu på Onsdagar och Fredagar :) aja nu ska jag kolla om det finns något bra på TV bye <3m <3U puss puss

  de e Lucill jag ska rida henne den 23 dan före julafton <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0