Dagens

God morgon :D

Nu så e jag helt klar med att bestämma kläder och packa inför skolan ja första dan med Lugg i skolan :) får se hur alla reagerar ska bli lite kul ;) men aa senefter skolan blir det stallet jag e 99,9% säker på att det blir Lucill eftersom Antonia ger mig henne oom hon går med och att hon brukar oftast gå vara grupper och att många tycker jag rider henne bra så jag är väldigt säker på det :) men aa så ser det ut i dag men jaja hörs sen ska nog blogga i skola och när jag är hemma från stallet och allt aja

PUSS

 så ser jag ut i dag iaf orkar inte ta en bild på mina kläder men  det e ljusa jeans svart linne svart munkjacka ( och prickiga strumpor )aja  :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0