Hos Carro dag 3

Hej :D 

Nu så har jag och Carro mockat och fyllt vatten och hö till hästarna M.M men aa vi ska äta middag först och sedan så ska vi rida aa annars så har det inte hänt så mycket men sen när vi ska rida så tänkte jag få Palonia lite mera på tygeln och kräva mer av henne eftersom vi värmde up os i går men jag tror nog hon klarar det jag kommer inte kräva att hon ska gå på tygeln hela ridpassen men för den mästa fansk inte så mycket i traven för det ska jag få henne att göra i morgon och aa så ser ridpasset ut trodde att inlägget skulle bli kort men det blev ju ganska långt :) det är ju ganska kul att skriva så det blir så jaja nu så ska jag inte tråka ut er mer så

HEJ DÅ VI HÖRS       :)


  :D PUSS :D




En bild på mig har ju tagit så många på hästar men nu kände
 jag att det var dax att bryta det 
vi hörs

:D




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0