HERO <3

hejj då va man sjuk igen då tror ja blev smittad i skolan då 5 st var tvugna att åka hem ! aja men i morron måste jag åka för vi har PROV fy F**n aja i går red jag först Kosa sen Hero Kosa Var lite svår att ställa och hon va stark men då sa Silvana att jag skulle behöva tänka själv mer på vad jag behöver göra när jag rider så det gorde jag när jag skulle rida Hero han gick super fint och gick på tygeln och värkligen arbetade med backbenen <3 skit stolt !!!! oc i galoppen så sa Silvana - Men gud vilken galopp Linnea jätte fint . ( jag blev helt stum för han gick så fint och silvana sa att jag värkligen tog åt mig i efter middas så aa jag e skit glad och jag e 99% på att jag får honom nästa vecka också !!!!!!!!


  Har tyvär ingen bild på när jag rider Hero men den här tycker jag e ganska fin och tänk er jag e 171 cm och han e 170 haha ! <3 BIG BOY ! <3

  SÖTIS !!! <3





en bid på Kosa så hon slipper känna sig Mobbd 



  aja ha en bra dag bloggar mer sen PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0