MILOU

HEJ aa nu så e jag hemma hos pappa :) och vi ska snart till några kompisar. srry för att jag inte blogga i går men var så sjukt längt och tar tid att åka till pappa och är jag va framme somna jag typ på direkten :/ men jag bloggar i dag iaf i går fick jag best friend men han hadde fösta vila så jag skulle få Zick Zack men jag e för lång då fick jag gullungen Milou <3 han e så fin och det gick bra han e ju bara 5 år så han kan inte göra allt men det gick bra och när vi skulöle galoppera så va han jätte fin och var ganska duktig <3 :) men nu så ska jag klä på mig se åka vidare till några kompisar som sagt men jag fyller ju år i morgon och då firar jag först lite hos pappa sen hos mamma hoppas jag får en häst :D men aa jag hoppas mest att jag får en ridhjälm för min e såååååååååå  ful och snart för liten men aja :) hörs sen när jag får tid att blogga ha det gött

PUSS

  här e han sötis <3 MILOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0