SKYPE

Hej asså mitt liv e typ Skype och hästar XD för nu sitter jag och skypar som vanligt med Agnes och Lina :) vi sejer inte så mycket men men ;) snart eller vid 2 så ska Lina till mig vi kommer ha det kul tror jag ;) hon ska fxa min hedder då jag vill ha en ny :D men jaa vi ska spela Wii också men jag vill spela det men e för lat att sätta på det XD så ttypiskt mig ;) och aa jag har typ lust att göra ovanligt med :) idag ingen aning vf och juste jag va ju hos doktorn i dag hon kände på min hals sen s tog hon en pinne i halsen på mig :( som gjorde skit ont men då visade det sig att jag har halsfluss och aa måste äta medusin ;) men aaa nu så ska jag vell ta och göra nått eller kanske typ göra nåt kanske logga lite på FB kanske eller bara chilla eller aa men

HA DET BRA

HERRÅ PULLE :)

HADDE BARA LUST XD


 OM DU INTE SETT DEN HÄR REKLAMEN MÅSTE DU BARA SE DEN E SÅ SJUKT SÖT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0