MONGO LINNEA (HADDE LUST XD)

HEJ alla underbara mäniskor som läser min blogg :) nu e jag ju hoss mamma och e ganska trött och bloggar med Lina vi e ganska tysta och trötta . Men hon bad mig att blogga lite så jag gör det aa av mamma fick jag Wii och 4 spel till och en skit snygg adidas väska :) och lite mer jag ska ta och köpa en ridhjälm av alla pengar jag fått men jag fick ingen häst :( men det är bara att vänta tills i jul eller nästa år ;P men aja har spelat mest på Wiiet och sånt varit med familjen sånt mys ! och juste jag måste bara seja en grej att när jag skulle åka till stallet i fredags så åkte vi såhär normalt jag och Elsa och då tittar jag ut på ingången till stallet ( se bilden nedan så fattar du ) men då ser jag att min No och So och mäntor Alvaro står där och har typ fel på bilen XD HA HA asså jag blev så sjukt häpen jag menar liksom min mäntor som står till ingången rill stallet där jag ska rida asså jag höl på att kissa på mig skit kul ju XD HAHA aja men jag har faktiskt skit ont i halsen känns som ett 15 cm myggbet på halsen fast det gör nt istället för att det ska klia xd lite jobbgt men jag och mamma ska till doktorn i morron skit jobbigt då vi ska dit innan 9 xd aja jag bloggar mer om jag överlevde doktorn HA DET GÖTT :)

PUSS ALLA PULLEUNGAR SOM JAG OCH LINA BRUKAR SEJA ;)


 
GAMMAL BILD PÅ MIG XD SÅ JÄVLA FUL XD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0