Både bra och dåligt :/

Hej

Jag e på cafeet och jag tar det chill :)
tänker ganska mycket på Lucill hon gjorde sig illa i måndags för dom glömde ta bort hennes grimma och hon fastna typ och gjorde sig illa i benet fråga mig inte hur men det hände så nu har hon jätte ont för jag la litte hö i krubban till henne då orkade hon te ens gå fram och hämta det så jag la det på marken framför henne så hon slapp gå. jag e så sjukt orolig tänk om hon måste åka från ridskolan mitt liv skulle nog gå under ! :(

aja om jag ska seja nåt possetift så fyller Mossen ( Moa ) 13 i dag  så GRATTIS ! :)

aja ha det bra :) vi ses ska ju rida i dag 2 gånger sen så jobbade ju jag i går det va kul och aa jag har typ fortfarande lite ont i benen från att gå så mycket som igår aja

PUSS

  ÄLSKAR DIG GUMMAN SNÄLLA LÄMNA MIG INTE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0