SKYPAR MED ...

HEJ eftersom jag oftast brukar prata med Lina och Lukas så ville jag ändra det lite så nu SKYPAR jag med Carro HAHA :D vi har det jätte kul :D och aa världens snyggaste bild på Carro ( eller det finns en ännu fulare men aa )  SNYGGINGEN 

                                                       
Sen så hadde jag teori lektion i dag va ganska kul :) och Lucill e ju skadad så jag fick inte borsta henne i tisdags och onsdags men jag fick det i dag :) och hon va jäTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTe mysig hon ville mest mysa och sånt men hon blev ganska ren iaf men hon hadde ju inte blivit ompyslad på länge så det var nog därför hon helst ville mysa och inte bli borstad för då ville hon röra på sig men inte när jag klappade henne och borstade henne i ansiktet :) men hon var väldigs snäll och mysig men aa vi hörs


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0