Vad ska jag göra blir galen xd

Hej jag pratar med Lina på Skype och det laggar kul :I men vi ska typ chatta istället så aa men jag har annars ganska tråkigt och jag värkligen måste plugga i morron gjorde inte presic det  :3 men jag ser inte andledningen att ha läxor jag menar det heter ju skola av en andlednin där man skolas inte här får du massor av läxor som du måste göra :/ så e det faktiskt. sen så aaa får jag damp på en annan sak xd aaa vf ska livet va så j*vla komplicerat xd aja nu ska jag ty ta och vara lite social :) ha det bra men aaa jag måste bara göra en sak men jag vågar seriöst inte aa blir helt galen känns som alla bara gör det och jag ba men neeej jag vågar inte asså jag e ju typ aldrig feg men jus nu så ska jag helt plötsligt va det OMG DÖR

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0