Världens lyckligaste !

Hej fick Lucill, så inget konstigt alls :) men något inte konstigt utan mer underbart hände i dag :D ååå e sååååååååååå sjukt glad för att det hände och ja det kanske e bra om jag säger vad det häde så ni slipper fundera ;) jo jag orkar inte säga exakt vad som hände men aja Lina frågade iaf om jag ville följa med den 17 när hon och Lucill ska tävla, mitt hjärta stannade och sen så bara gapade jag - det e klart jag vill sa jag :D så ao på torsdag den 17 så ska jag med Lina, Mikaela, Klara och kanske Elsa och Lucill såklart till en tävling sååå  sjukt coolt  ;) åå jag älskar Täby ryttarcenter världens bästa ställe och ALLA där är såå snälla känner visst en där som jag e mindre bra kompis med men iaf jaja det hände i dag :)

PUSS



Ny video har video humör så aoo <3 Jag vill bara säga det att om du tycker jag e helt konstig och sånt så snälla jag är bara den jag är och jag mår dåligt när jag får fula komentarer det är väldigt tasktigt och sånt men snälla tänk bara om du e arg på mig eller på det jag gjorde för alla kan ju faktiskt göra fel :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0